http://hamedanshoes.ir/?p=1245

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مباشر

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مباشر

مباشر شخصی است که با توجه به شرایط مندرج در آیین نامه معرفی و پس از تحصیل پروانه مباشرت با مسولیت فرد صنفی اداره امور واحد صنفی را عهده دار می شود.

پروانه مباشرت اجاره نامه ای است که طبق مقررات با موافقت صاحب پروانه کسب از اتحادیه با تصویب کمیسیون نظارت بر اجرای صدور پروانه بنام مباشر برای مدت معینی جهت اداره واحد صنفی صادر و با موافقت صاحب پروانه قابل تمدید و یا تغییر و ابطال می باشد .گماردن مباشرمدافع مسئولیتهایی که قانونا به عهده فرد صنفی می باشد ، نخواهد بود.

ید مباشر ، ید امانی است ، و واجد کلیه مسئولیتهای شخص امین می باشد و باید در قرارداد مباشرت این موضوع از طرف مباشر و صاحب پروانه قید و امضاء شود.

در صورت فوت یا محجور شدن دارنده پروانه کسب ، مباشر مکلف است اتحادیه و مجمع امور صنفی ، صنوف تولیدی و خدمات فنی را مطلع و وارث یا نماینده قانونی یا قیم نامبرده را در جریان امور واحد صنفی ، قرار دهد.

بر اساس ماده ۱۲ قانون نظام صنفی هر فرد صنفی ملزم به داشتن پروانه کسب برای واحد کسبی خود می باشد حال اگر همکار محترمی دارای دو یا چند واحد کسبی باشد لازم است ضمن دریافت پروانه کسب برای هر واحد، مباشر واجد صلاحیتی را به منظور اداره امور دیگر واحدها با تنظیم قرارداد مباشرت به اتحادیه معرفی تا کارت مباشرت بنام وی صادر و تسلیم گردد.

مدارک مورد نیاز جهت تشکیل پرونده مباشر

 

  • معرفی نامه از صاحب پروانه کسب
  • سوابق کاری
  • اصل شناسنامه و فتوکپی از تمام صفحات شناسنامه ۲ سری کامل
  • اصل کارت ملی و فتوکپی پشت و رو ۲ برگ
  • اصل پایان خدمت یا معافیت دائم و فتوکپی ۲ برگ پشت و رو
  • اصل مدارک تحصیلی و فتوکپی یک برگ
  • عکس ۳×۴ رنگی جدید تمام رخ، ۶ قطعه (زیراکس و پرینت رنگی مورد قبول نمی باشد)

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن

Adblock رو غیر فعال کنید

بخشی از درآمد سایت با تبلیغات تامین می شود لطفا با غیر فعال کردن ad blocker از ما حمایت کنید